Paslaugos

Avarinė tarnyba gelbėja ir gyventojus, ir gyvūnus

14_1Užsikimšusi kanalizacija, dingusi elektra, problemos su vandens tiekimu – tai dažniausi iškvietimai, į kuriuos vyksta „Mano būsto“ avarinės tarnybos ekipažai. Tačiau visą parą budintys vyrai ne tik lokalizuoja avarijas, bet ir kartais gelbėja į bėdą patekusius kačiukus, balandžius ar net sužeistus gandrus.

Visą parą ir be poilsio dienų Vilniuje budinti „Mano būsto“ avarinė tarnyba mieste neturi analogų. Tai vienintelė įmonė, naudojanti modernias technologijas, kuri operatyviai, profesionaliai ir 24 valandas per parą sprendžia su būsto priežiūra susijusius klausimus.

Tadas Misevičius, įmonės „Mano būstas“ pastatų ūkio valdymo departamento direktorius:

„Gyventojai, kurių daugiabučius prižiūrime, tikrai gali būti ramūs. Įvykus avarijai arba gedimui naktį ar poilsio dieną, jie nebus palikti likimo valiai. Užtenka apie problemą pranešti mūsų skambučių centrui ir į ją bus nedelsiant reaguojama. Dažniausiai tenka tvarkyti užsikimšusią kanalizaciją, remontuoti elektros bei vandentiekio sistemose.“

Per metus avarinė tarnyba vyksta į 6 tūkst. iškvietimų – tiek gedimų fiksuojama daugiabučiuose vien tik Vilniaus mieste. Ir tai ne vien techniniai gedimai. Neretai bendrovės specialistams tenka vaduoti rūsiuose įstrigusius kačiukus, ventiliacijos šachtose atsidūrusius balandžius ar net gelbėti sužeistą gandrą.

„Visi esame žmonės, todėl kartais tenka atlikti ne tik tiesioginį darbą – lokalizuoti avarijas, bet ir padėti į bėdą patekusiems gyvūnams“, – teigė T. Misevičius.

Nepaisant pasitaikančių ir, dažnai, pačiu netinkamiausiu metu įvykstančių gedimų, „Mano būsto“ avarinė tarnyba operatyviai reaguoja į visus iškvietimus. Paprastai į avarijos vietą ekipažas atvyksta per vieną valandą.