Kalba ekspertai Paslaugos

Daugiabučių priežiūra: išmaniau, greičiau, paprasčiau

Naudotis „e-BŪSTO“ programėle išties paprasta.

Nuo šiol su daugiabučio namo priežiūra susiję reikalai gali būti sprendžiami vieno mygtuko paspaudimu. Tokią galimybę per skaitmeninę „e-BŪSTAS“ platformą gyventojams pasiūlė daugiabučių namų administravimo įmonė „Mano Būstas“. Be to, kiekvienas, apmokėjęs sąskaitą per programėlę, turi galimybę dalyvauti žaidime ir laimėti vertingų prizų.

Išmanus požiūris į pastatų administravimą

Praėjusių metų vasarą startavusi „Mano Būstas“ interneto platforma ir mobilioji aplikacija „e-BŪSTAS“ populiarėja tarp įmonės klientų. Jau dabar ji turi daugiau nei 35 000 vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi programos teikiamomis galimybėmis.

„Didžiuojamės, kad 2017 metų pradžioje pradėtas kurti ir vasarą startavęs įrankis pateisino lūkesčius bei leido kitaip pažvelgti į pastatų administravimą.  Naudodamiesi šia programėle mūsų klientai gali patogiai ir greitai apmokėti sąskaitas, pranešti apie gedimus nusiunčiant jų aprašymus ir nuotraukas, taip pat gauti visą aktualią informaciją, realiu laiku per „live chat“ bendrauti su namo vadybininku, gauti specialius naudingus pasiūlymus“, – sako bendrovės „Mano Būstas“ generalinis direktorius Vytautas Turonis.

Šis įrankis išpildo vieną iš svarbiausių įmonės tikslų – būti žingsniu priekyje ir pateisina pastatų administravimo lyderio Lietuvoje vardą. „Mano Būstas“ yra vienintelis pastatų administratorius Lietuvoje, pasiūlęs tokį sprendimą daugiabučių gyventojams, kuris, tikimąsi, ne tik patenkins vis daugiau kliento poreikių, bet ir palengvins kolegų darbą, leis operatyviau spręsti problemas, sumažins techninio darbo kiekį.

„Norint išlaikyti lyderio pozicijas rinkoje reikia nuolat keistis, augti ir nustebinti klientą netradiciniais ir jo lūkesčius viršijančiais sprendimais. Neabejoju, kad platforma ir mobilioji aplikacija „e-BŪSTAS“ yra vienas iš žingsnių, kuriant naują pastatų administravimo standartą“, – pridūrė V. Turonis.

Privalumas – virtualios apklausos ir nuolat tobulinama platforma

Bene svarbiausias „e-BŪSTO“ privalumas – galimybė atlikti elektronines apklausas, kurios ženkliai paspartintų sprendimų, susijusių su namo priežiūrą, įgyvendinimą. Mat dabar visi sprendimai priimami tik visuotiniuose gyventojų susirinkimuose, kuriuose namo bendraturčiai vangiai dalyvauja, arba raštu, o tai užtrunka daug laiko bei reikalauja daugiau žmogiškųjų išteklių.

„Apklausų modulis – tai įrankis mūsų vadybininkui apklausti namo ar bendrijos gyventojus ir gauti iš jų grįžtamąjį ryšį. Kol kas šios apklausos skirtos susidaryti bendrai nuomonei apie klientų pasitenkinimą, tačiau realu, kad jau šiemet „e-BŪSTAS“ platformoje bus galima vykdyti ir juridinę galią turinčias apklausas“, – akcentavo „Mano Būsto“ vykdantysis direktorius Ignas Krasauskas.

„Mano Būsto“ Skaitmeninių produktų departamento vadovas Andrius Žemaitis pastebi, kad „e-BŪSTAS“ atliepia šiuolaikinio kliento poreikius ir pabrėžia, kad įrankis nuolat tobulinimas.

„Matome didelės galimybes ne tik teikti tiesiogines paslaugas klientams, bet ir suteikti jiems pridėtines vertes. Klientai vertina galimybę visą jiems reikalingą informaciją gauti aktualiu laiku, dažnai net nekeliant kojos iš namų, vos vieno mygtuko paspaudimu. Atsižvelgiant į vartotojų elgseną įrankis yra nuolat tobulinamas, pridedamos vis naujos funkcijos. Praėjusiais metais testavome sistemą, o šiemet jau kviečiame vartotojus aktyviai ją naudotis, todėl tikiu, jog 2018-ieji taps „e-BŪSTO“ proveržio metais“, – kalbėjo A. Žemaitis.

Atsisiųsk, mokėk ir laimėk

Mobiliosios aplikacijos „e-BŪSTAS“ naudotojai turi galimybę ne tik greičiau ir patogiau peržiūrėti savo sąskaitas bei jas apmokėti, bet ir dalyvauti žaidime. Apie jį pranešime jau netrūkus. Sekite naujienas socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje „Kalba Alytus“.