Paslaugos

Sumanūs gyventojai problemas sprendžia išmaniai

2016-04-20_08 53 23Užregistruoti gedimą ar problemą name daugiabučių gyventojams dar niekada nebuvo taip paprasta. Tai padaryti gali kiekvienas, turintis išmanųjį telefoną bei internetą.

Laiptinėje nedega lemputė? Blogai užsidarinėja lauko durys? O gal pastebėjote išdaužtą laiptinės langą? Iki šiol apie šias problemas ir kitus gedimus buvo galima pranešti Klientų aptarnavimo centro telefonu arba tiesiogiai namo vadybininkui.

Sparčiai augant šiuolaikinių technologijų populiarumui daugiabučių gyventojai apie gedimus namo administratorių gali informuoti net neišėję iš namų ir net nepakėlę telefono ragelio. Nuo šiol pakanka prie savęs turėti išmanųjį ir atlikti vos keletą paprastų veiksmų.

Pirmiausia telefonu reikia nufotografuoti pastebėtą gedimą ar vizualiai matomą problemą. Tada užeiti į savitarnos portalą www.zaidasalytus.lt, spausti nuorodą su skambučio ikona „Klausti“, užpildyti visus laukelius, prisegti nuotrauką, trumpai aprašyti problemą ir spausti mygtuką „siųsti“. Atlikus šiuos paprastus veiksmus problemos aprašymas akimirksniu nukeliaus į Jūsų namo asmeninio vadybininko pašto dėžutę.

Taigi, jei pastebėjote savo name gedimą, nieko nelaukite. Čiupkite savo išmąnųjį, fotografuokite ir siųskite viską tiesiai savo namo asmeniniam vadybininkui. Jūsų pranešimas užtikrina, kad užfiksuota problema bus sprendžiama nedelsiant.