Kalba ekspertai

Alytiškių daugiabučiai atgyja, jų vertė – didėja

„Mano BŪSTAS“ ne tik toliau vykdys veiklą Alytuje, bet ir plės teikiamų paslaugų spektrą.

Alytuje daugiabučius namus prižiūrintis „Mano BŪSTAS“, kartu su gyventojų pritarimu, ženkliai prisidėjo prie alytiškių gyvenamosios aplinkos gerinimo ir būsto vertės augimo. Tačiau tuo įmonė neapsiriboja – ji ir toliau sieks gerinti daugiabučių būklę ir stengsis, kad gyventojai gautų tik aukščiausios kokybės paslaugas.

Beveik 120 daugiabučių mieste administruojanti įmonė per kelis pastaruosius metus alytiškių daugiabučiuose suremontavo 14 stogų, 40-yje namų sutvarkė senus vamzdynus, dalinai renovavo 28 šilumos punktus, 14-oje namų sumontavo naujus laiptinės langus, beveik pusei prižiūrimų daugiabučių namų sutvarkė tarpblokines siūles.

Nekilnojamojo turto ekspertai sako, kad šie darbai ne tik suteikia daugiabučiams daugiau estetikos, bet ir kelia būsto vertę. Bendrovės „Ober-Haus“ generalinis direktorius Audrius Šapoka patvirtino, jog buto vertė tvarkingame ir suremontuotame daugiabutyje visada bus didesnė nei tokiame pačiame, bet netvarkingame name.

„Įsivaizduokime du identiškus parduodamus butus. Pirkėjo akimis, visada pranašumą turės tas butas, kuris yra sutvarkytame, švariame ir prižiūrimame daugiabutyje. Emocijos, nors ir neapčiuopiamos, tačiau yra vienas svarbiausių momentų renkantis būstą. O jas kuria ne kas kita, kaip mus supanti aplinka, garsai, kvapai. Tvarkinga laiptinė, nauji langai, durys, įėjimo stogeliai, sutvarkyta ir švari namo aplinka taip pat kelia ir buto piniginę vertę – o tai jau apčiuopiamas privalumas būsto savininkui, nes jis gali parduoti brangiau arba greičiau“, – dėstė „Ober-Haus“ generalinis direktorius A. Šapoka.

„Mano BŪSTO“ Alytaus regiono vadovė Jolanta Volteraityrė pastebi, kad alytiškiai vis labiau rūpinasi savo būsto priežiūra ir, kartu su administratoriumi, nuolat ieško geriausių sprendimų. Tą įrodo ir gyventojų aktyvumas. Pasak J. Volteraitytės, vien tik šiais metais įmonė suorganizavo 60 susirinkimų, kurių metu kartu su gyventojais sprendė iškilusias problemas.

„Džiugu, kad alytiškiai aktyviai dalyvauja sprendžiant būsto priežiūros klausimus. Mes stengiamės pasiūlyti daugiabučių savininkams geriausius sprendimus, o žmonės renkasi, kas jiems priimtiniausia. Matome, kad gyventojai vertina mūsų pastangas, nes vien tik per pastaruosius kelis metus sulaukėme iš jų daugiau nei 50 oficialių padėkų“, – džiaugėsi „Mano BŪSTO“ Alytaus regiono vadovė.

Rugpjūčio pabaigoje įmonė informavo gyventojus, kad nuo rugsėjo klientus konsultuos ne tik visą parą veikiančiu telefonu, bet ir skaitmeniniais kanalais. J. Volteraitytė sako, kad toks sprendimas priimtas tam, kad žmonės galėtų visą reikiamą informaciją gauti nekeldami kojos iš namų.

„Esame rinkos lyderiai, todėl nuolat ieškome būdų, kaip klientams pasiūlyti daugiau kokybiškų ir patogių paslaugų. Atsisakome tradicinio aptarnavimo modelio, nes skaitmeninėje eroje nebegalime versti savo klientų gaišti laiką ir švaistyti pinigus kelionėms į konsultavimo biurus. Privalome sukurti tokią paslaugą, kad klientai gautų visus jiems rūpimus atsakymus ir sprendimus „online“ režimu. Būtent šiai paslaugai teikti pristatome virtualų biurą. Juo naudojantis susisiekti su mūsų konsultantais bus dar paprasčiau. Klientus aptarnausime tiek per vaizdo konsultacijas, tiek susirašinėjimo (live chat) būdu. Žinoma, nepamirštame ir tų, kurie nesinaudoja išmaniaisiais įrenginiais. Jie bet kokiais su būsto priežiūra susijusiais klausimais ir toliau galės konsultuotis visą parą veikiančiu klientų aptarnavimo telefonu“, – patikina J.Volteraitytė.

„Mano BŪSTO“ Alytaus regiono vadovė sako girdėjusi alytiškių nuogąstavimus, esą įmonė, uždariusi fizinį klientų aptarnavimo biurą, trauksis iš Alytaus. Tačiau pašnekovė užtikrino, jog tokios kalbos neturi nieko bendrą su tikrove. Įmonė ne tik toliau vykdys veiklą mieste, bet ir plės teikiamų paslaugų spektrą.

„Noriu nuraminti mūsų klientus bei konkurentus ir garantuoti, kad toliau profesionaliai rūpinsimės visų daugiabučių namų priežiūra. Pažadu, jog teiksime tik aukščiausios kokybės paslaugas bei įsiklausysime į kiekvieno gyventojo pageidavimus“, – pabrėžė J.Volteraitytė.