Kalba gyventojai

Kaimynų gerove rūpinasi kasdien

Gyventoja nuoširdžiai dėkoja „Alytaus būsto“ specialistams už namo priežiūrą.
Gyventoja nuoširdžiai dėkoja „Alytaus būsto“ specialistams už namo priežiūrą.

Miško g. 11-ojo namo pirmininkė Rimtautė džiaugiasi, kad namas sparčiai atsinaujina ir šiandien jame žymiai jaukiau. Gyventoja neslepia dėkingumo daugiabutį prižiūrintiems „Alytaus būsto“ specialistams. Moteris ypač maloniai atsiliepia apie pastatų administravimo vadybininkę Živilę Sojienę ir darbų vykdytoją Tomą Verbicką.

Anot namo pirmininkės, didžiausia problema buvo šlampančios sienos: „Siena labai šlapdavo, pelijo ir nebuvo aišku, dėl kokios priežasties, tai Tomas pats užlipo ant stogo ir įvertino situaciją. Tada mums pasakė, nuo ko reikėtų pradėti.“

Pirmiausia buvo sudarytas darbų planas. Technikai pradėjo nuo senų vamzdynų, kuriuos buvo būtina kuo skubiau pakeisti. Gyventojos teigimu, darbas atrodo atliktas tvarkingai, naujoviškai ir moderniai. „Pasitikiu aš Tomu kaip specialistu“, – apie darbų vykdytoją atsiliepė Rimtautė.

Imantis namo priežiūros darbų svarbus kaimynų žodis. Namo pirmininkė Rimtautė pasakojo, kad iš pradžių susitarti su kaimynais nebuvo lengva: „Per metus pajutau, kad kaimynai yra labai tarpusavyje susipykę. Supratau, kad reikia individualiai kalbėtis su kaimynais ir paaiškinti, kodėl reikia tvarkytis.“

Namo pirmininkės teigimu, gyventojų poreikiai yra išklausomi ir vykdomi: „Labai džiaugiuosi, kad mūsų vadybininkė Živilė neįsiklauso į vienos šeimos priekaištus, bet esame kaip komanda.“ Jos nuomone, reikia atsižvelgti į daugumos kaimynų pageidavimus ir siekti visų namo gyventojų gerovės.