Kalba ekspertai

Kaip gyventojo skambutis pasiekia meistrą

Klientų aptarnavimo centro darbuotojai gyventojų skambučius registruoja ištisą parą, 7 dienas per savaitę.
Klientų aptarnavimo centro darbuotojai gyventojų skambučius registruoja ištisą parą, 7 dienas per savaitę.

Ištikus nelaimei, Alytaus daugiabučių gyventojai atsakymą gali gauti net nekeldami kojos iš namų! Kvalifikuotą pagalbą jiems teikia visą parą veikiantis „Mano būsto“ Klientų aptarnavimo centras.

Čia registruojamos ne tik Alytaus, bet ir Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir kitų Lietuvos miestų daugiabučių gyventojų problemos ir namų priežiūros klausimai. „Visiškai nesvarbu, iš kurio miesto klientai skambina, visi skambučiai vienodai pasiekia Klientų aptarnavimo centrą“, – teigia Klientų aptarnavimo grupės veiklos koordinatorė Gintarė Juškaitė.

Kiekvienas skambutis yra registruojamas ir priskiriamas atitinkamai sistemų grupei. Gedimo atveju, po registracijos yra siunčiamas nurodymas technikui. Po pranešimo išsiuntimo papildomai paskambinama meistrui ir informuojama, kokia problema jam perduota – tai užtikrina trumpesnį problemos sprendimo laiką.

Dažniausiai pasitaikančios problemos – remontinės arba avarinės. „Šiuo metu sulaukiame labai daug gyventojų kreipimųsi dėl šildymo pajungimo, liūčių. Jeigu problema nėra avarinė, siūlome pasinaudoti perskambinimo paslauga. Belaukdami konsultanto atsiliepimo, klientai girdi, kad yra galimybė perskambinti, tereikia paspausti nurodytą skaičių. Paprastai perskambiname per 1 darbo dieną, tam yra paskirti atsakingi darbuotojai. Būna, kad  tai įvyksta ir po 5 min, ir po 20 min.“, – aiškino G. Juškaitė.

Netikėtai dingo vanduo ar elektra? Blogai šyla radiatoriai? Tai bėdos, užklumpančios dažną daugiabučio gyventoją. Blogiausia, kai tai įvyksta naktį arba švenčių dienomis. Atrodytų, nėra į ką kreiptis pagalbos, tačiau taip nėra. Užtenka surinkti numerį 8 700 55 966 – problema bus akimirksniu užregistruota ir kuo greičiau išspręsta.