Kalba ekspertai

Kokie būsto priežiūros klausimai pavasarį aktualūs alytiškiams?

Kiekvieną dieną daugiabučių gyventojams kyla įvairūs klausimai dėl namo priežiūros, su kuriais padeda susidoroti būsto priežiūros paslaugas teikiančios įmonės. „Mano BŪSTAS“, aptarnaujantis alytiškių daugiabučius, dalinasi patirtimi, kokiais klausimais į įmonės specialistus šiemet dažniausiai kreipėsi miesto gyventojai.

24/7 režimu dirbantys „Mano BŪSTO“ klientų aptarnavimo centro darbuotojai kiekvieną dieną susiduria su įvairaus pobūdžio užklausomis, o kai kurios iš jų neretai siejamos ir su metų laikais. Įmonės duomenimis,  pirmaisiais pavasario mėnesiais Alytaus mieste užregistruota beveik 700 pranešimų dėl būsto priežiūros klausimų.

Kovo–balandžio mėnesiais gyventojai į „Mano BŪSTĄ“ dažniausiai kreipėsi dėl klientų duomenų atnaujinimo, sąskaitose pateiktos informacijos paaiškinimų, skaitiklių rodmenų įvedimo į sistemą.

Praėjusiais metais įmonėje įvestas naujas veiklos modelis leidžia efektyviau valdyti gaunamas užklausas, o esant reikalui, klientui paprastai ir greitai gali būti suteikiama išsami informacija apie kreipinio stadiją.

Nors įprastai gyventojų užklausos nėra ekstremalios padėties ir neretai išsprendžiamos nuotoliniu būdu, tačiau būna ir tokių, kai tenka reaguoti kuo greičiau ir nuvykti į įvykio vietą.

Pirmaisiais pavasario mėnesiais Alytaus miesto gyventojai taip pat kreipėsi ir dėl techninio pobūdžio incidentų: trūkusio vamzdyno, nešylančio gyvatuko / karšto vandens nebuvimo, nešylančio radiatoriaus, užsikimšusios kanalizacijos.

„Mano BŪSTO“ ekspertai džiaugiasi, kad kiekvieną gerėja klientų užklausų valdymo rodikliai. Įmonė skaičiuoja, kad net 88 proc. gyventojų klausimų kovo-balandžio mėnesiais pavyko išspręsti laiku.

Siekdama taupyti šalies gyventojų, besinaudojančių „Mano BŪSTO“ paslaugomis, laiką bei rasti išeitį kuo greičiau susisiekti su klientų centro darbuotojais ir padėti spręsti iškilusias problemas, bendrovė ragina naudotis „eBŪSTO“ programėle arba savitarnos svetaine. Jos pagalba galima greitai pranešti apie name pastebėtus gedimus, be papildomo mokesčio apmokėti sąskaitas, dalyvauti balsavimuose ir apklausose, matyti atliktų ir planuojamų atlikti darbų statusą.

Mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“ galite atsisiųsti iš:

„Google Play“

„App Store“

Arba užsukite į savitarnos svetainę:

https://www.ebustas.lt/